Jumaat, 22 Januari 2010

Hampeh part 9



“Master Koshi, ni budak tu” Amir memberitahu.


Seorang lelaki dengan rambut panjang mencecah bahu dan bertatu merah di badan berdiri di depan ku. Memandang ku tepat. Dia hanya bersinglet hijau menampakkan badannya yang tough giler.

Tapi aku tengah takut.. Tiba-tiba aku rasa macam rendam kaki dalam air.


Alamak, macam mane boleh terkencing?!! Aduh.. Malu nyer..


“Ehem.. jadi, kau ni yang diorang kate pandai giler tu ye?” dekat mukanya memandang aku.


“Yeke? Tak tau. ” buat muka blur. Nape tibe-tibe tak takut ni? Ceh, bazir air kencing.


“Biar aku test dulu kau. Kita tengok sape lagi pandai.. ok? “ senyum nganjing.

Hek eleh, tak takut.. Bwek..


“ Nak buat kuiz ke?” bulat mataku.. ikhlas tanya.


“Kite ‘main-main’ je ye..Nanti kau tau. Ha3”

Ingat comel ke gelak gitu? Hantu. Bwek..

“Amir.. bawak dia. Kurung kat bawah tu.’ Serius pulak..

“Jangan lupa kasi dia mandi. Tunjuk tandas sekali. Biar dia tak kencing merata-rata.” Senyum memandangku..

Ceh.. Ni yang malu ni..


“Botak, kau perhati dia selalu. Dia nampak macam bodoh, tapi aku nampak otak dia briliant..hmm, menarik.. Malam nanti aku nak dia gan aku.” bisiknya kepada Botak.


Aku diberi pakaian dan makanan. Jeans dan T-shirt. Ok la tu. For sure aku mandi. Solat tak lupa. Aku tetap hamba Allah kat mane pun aku ada.


Aku tak paham la. Ape dia nak sebenarnye? Tapi Alhamdulillah dia tak bunuh aku.


Jam dua belas, aku ditarik ke satu bilik. Besar giler. Cantik pulak tu. Tapi aku rasa tak sedap hati. Macam pelik je. Master Kioshi ade kat situ. Aku ditinggal berdua dengannya.


“Ye Master. Nak makan? Saya pandai masak telor goreng. Nasi goreng pun boleh la. Tapi tak sedap sangat” senyum kuasa tiga.


Dia bangun. Berdiri rapat denganku. “Susu tak de?”


“Err.. nak buat ape? Susu manis tak elok untuk kesihatan. Mintak yang lain la” muka innocent.


“Saya nak awak je” dia berjalan rapat sehingga aku terjatuh atas katil.


“Makan saya tak sedap.. Liat. Macam orang tua.” Vampire ke dia ni?


“Sweet ape..” bibirnya singgah ke pipi.


“Sweet gift for me tonight..he3” ke leher pula kali ini. Tudungku dicabut perlahan.


Calm dawn.. Alamak, nak terkencing je rasa. Nape jadi gini? Aduh..


“Ehem. Saya tau saya perempuan. Awak laki. Yang Tuhan bagi kekuatan lebih dari perempuan. Rupe nye macam ni laki berterima kasih pada nikmat Tuhan.. Emm hamba Tuhan??” aku memandang nya tajam.


Dia terpaku. Mungkin terkejut aku seberani itu.



I've been thinking about you
And how we used to be then
Back when we didn't have to live we could start again

There's nothing left to say
Don't waste another day
Just you and me tonight
Everything will be okay
If it's alright with you then it's alright with me
Baby let's take this time let's make new memories


Handset Kioshi berbunyi rupanya.


Dia menjawab panggilan. Tiba-tiba muka nya jadi pucat. Lesi. Sebijik macam vampire. Dia terus meninggalkan aku. Tah kemana. Memang aneh. Tapi syukur aku selamat. Huhh.. Alhamdulillah.


Botak pun masuk kedalam bilik itu.


“Dasyat kau !! Ape dah jadi? Sampai Master pun blah?” luas matanya. Terkejut. Pelik..


1 comments:

DiNieezyANe berkata...

Apa yang berlaku?
Jengjengjeng!

 

Hana - The StoryTeller a.k.a. Penglipur Lara Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template