Selasa, 19 Januari 2010

funny 2



Mamak : Ikan ape yang paling besar kat dunia?

Jambu : Mestilah ikan paus

Mamak : Salah !! Jawapannya, ikan paus bengkak..

Kuat auta


Polis : Kamu tak nampak ke lampu merah tadi?

P : Nampak

Polis : Habis tu, kenapa kamu laggar jugak?

P : Saya tak nampak encik..

Lain kali, kalau nak langgar lampu isyarat, tengok dulu ade polis tak. Tapi pikir la, kalau mati, bukau kau sorang je mati. Yang tak salah pun boleh mati.

Di Amerika, benda paling popular yg membuatkan orang tertelan dan tercekik ialah pencungkil gigi. For American, it’s ain’t food, you idiot!!


Jurujual : Mesin penyedut keluaran syarikat kami si jamin dapat bersihkan habuk 100%

Surirumah : Mustahil.. tak mungkin ia dapat bersihkan h

abuk rumah saya

Jurujual : kita cuba dulu. Kalau tak berjaya saya berjanji akan jilat semua habuk rumah akak ni.

Surirumah ; Okey.. terserah la pada awak. Rumah saya tak ada bekalan elektrik.


Doc : penyakit mesthenia gravis ni, ape kesannya pada otak awak?

Patient : Ia memadamkan semua ingatan saya yang lepas.

Doc : Boleh bagi contoh kejadian apa yang kamu lupakan?

Patient : ???

0 comments:

 

Hana - The StoryTeller a.k.a. Penglipur Lara Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template